Ta elgfaren på alvor! / Neem het elandengevaar serieus!
Nabogutten hadde en kollisjon med en Elg forrige helg, da de kjørte i en bil med tre gutter i Sande. Nabogutten måtte med en ambulanse til sykehuset, men det går greit nå! Hjernerystelse osv. De hadde flaks!
Buurjongen had een aanrijding met een Eland vorige weekend, toen ze hier in de buurt met drie jongens op pad waren. De buurjongen werd afgevoerd in een ambulanse, maar het gaat nu goed met hem! Een hersenschudding en nog zo wat, maar wat een geluk hebben zij gehad!

Motorsyklist omkom i Nes etter å ha kollidert med Elg. Det er den andre gangen i to uker med dødelig avløp! Een motorrijder is in Nes omgekomen na een aanrijden met een Eland. Het 2e dodelijke slachtoffer in 2 weken! LINK = https://www.nrk.no/stor-oslo/motorsyklist-omkom-etter-a-ha-kollidert-med-elg-i-nes

Comments
Ta elgfaren på alvor! / Neem het elandengevaar serieus! — No Comments
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>