Høvringen – E6 – 29 – 27
Etter at vi har vært på Høvringens skitur den 13. mars, kjører vi tilbake over Dombås, Hjerkinn og Folldal. Fordi vi skulle kanskje møte noen få Elger? Nadat we op de latten hebben gestaan op Høvringen op de 13e maart, rijden we terug over Dombås, Hjerkinn en Folldal. Want wie … Continue reading →










