Skulle til Svabu / Zouden naar Svabu
I går har jeg sett et spor på den andre siden av Rondevegen nord for Snødølhøgda, hvor vi ikke har vært før på ski. Harco har en feriedag den 18. februar, mens i Nederland blåser en orkan. Vi går inn til Svabudalen. Neste gang skal vi ikke glemme skifellene våre!!!!!!! … Continue reading →










