Ballonger som velkomst / Balonnen als welkom
Harco er tilbake fra Canada. Nei, ikke fotball, men AVINOR-jobb!
Harco is weer terug uit Canada. Nee, niet van de voetbal, maar van een aVINOR-klus!

KLM flyr de tre AVINOR-menn tilbake fra Montreal via Amsterdam til Gardermoen, etter at de jobber i Ottawa. KLM vliegt de drie AVINOR-ammen, die in Ottawa gewerkt hebben terug via Amsterdam naar Gardermoen

Nesten i Svelvik en stopp, fordi diesel er veldig billig i dag! Bijna in Svelvik tanken we nog, want de dieselprijs is dramatisch gezakt!
TIP: klikk på bildet = forstørrelse. Klik op een foto = vergroting



Comments
Ballonger som velkomst / Balonnen als welkom — No Comments
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>